Výstavba nového mostu, Čekanice

Informace o projektu

Stavba 0306 Mezno–Tábor jako součást výstavby dálnice D3 Praha – České Budějovice je členěna na šest samostatných staveb, z nichž pátá (stavba 0306-II-C most Čekanice v km 75,1 – 75,560) v délce úseku cca 0,5 km obsahuje předmětnou mostní stavbu s vyvolanými souvisejícími objekty. Navazuje na část obchvatu města Tábor, který byl v této oblasti realizován v 90. letech jako dvoupruh.

Nový most Čekanice vytváří levou polovinu dálnice, pravou, stávající, postavila firma SMP CZ metodou postupného vysouvání v roce 1992-1994.

Nosná konstrukce mostu je spojitou předpjatou konstrukcí o 13 polích. Rozpětí jednotlivých polí jsou 22,14 + 29,41 + 30,10 + 32,35 + 40,44 + 7 x 40,47 + 30,35 m, celkové délky 474,076 m, šířky mezi svodidly 13,5 m, v konstantním příčném sklonu 3,60 %. Plocha mostu je 7 215,67 m2.

Pro výstavbu byla zvolena technologie monolitická na pevné skruži. Převážnou část nosné konstrukce cca 390 m tvoří předpjatý průchozí komorový nosník. Založení mostu je na vrtaných pilotách. Nosná konstrukce spočívá na kruhových hrncových ložiskách, vždy dvojice na jedné podpoře.

Kontakt

Máte-li dotaz, týkající se této stavby, obraťte se na našeho zástupce:

Ing. Antonín Brnušák

technický ředitel skupiny SMP

Napsat zprávu Zobrazit kompletní kontaktní údaje
Ing. Antonín Brnušák

Další reference

Modernizace mostu, Vokov

Zobrazit detail reference
Modernizace mostu, Vokov

Dálnice D3, Veselí nad Lužnicí, Bošilec

Dálnice D3 je realizována pro automobilové spojení Prahy s Jižními Čechami s dalším pokračováním jižním směrem k výjezdu na Český Krumlov, odkud bude dále pokračovat na hranice s Rakouskem rychlostní silnice R3, která se má spojit s již prováděnou rakouskou rychlostní silnicí S10 směrem ke městu...

Zobrazit detail reference
Dálnice D3, Veselí nad Lužnicí, Bošilec

Zobrazit všechny reference