Výstavba nového mostu, Čekanice

Informace o projektu

Stavba 0306 Mezno–Tábor jako součást výstavby dálnice D3 Praha – České Budějovice je členěna na šest samostatných staveb, z nichž pátá (stavba 0306-II-C most Čekanice v km 75,1 – 75,560) v délce úseku cca 0,5 km obsahuje předmětnou mostní stavbu s vyvolanými souvisejícími objekty. Navazuje na část obchvatu města Tábor, který byl v této oblasti realizován v 90. letech jako dvoupruh.

Nový most Čekanice vytváří levou polovinu dálnice, pravou, stávající, postavila firma SMP CZ metodou postupného vysouvání v roce 1992-1994.

Nosná konstrukce mostu je spojitou předpjatou konstrukcí o 13 polích. Rozpětí jednotlivých polí jsou 22,14 + 29,41 + 30,10 + 32,35 + 40,44 + 7 x 40,47 + 30,35 m, celkové délky 474,076 m, šířky mezi svodidly 13,5 m, v konstantním příčném sklonu 3,60 %. Plocha mostu je 7 215,67 m2.

Pro výstavbu byla zvolena technologie monolitická na pevné skruži. Převážnou část nosné konstrukce cca 390 m tvoří předpjatý průchozí komorový nosník. Založení mostu je na vrtaných pilotách. Nosná konstrukce spočívá na kruhových hrncových ložiskách, vždy dvojice na jedné podpoře.

Kontakt

Máte-li dotaz, týkající se této stavby, obraťte se na našeho zástupce:

Ing. Antonín Brnušák

technický ředitel skupiny SMP

Napsat zprávu Zobrazit kompletní kontaktní údaje
Ing. Antonín Brnušák

Další reference

Rekonstrukce Americké třídy, část Wilsonův most včetně předpolí Americká a kabelový kolektor, Plzeň

1. Historie mostu: Potřeba spojení centra města s hlavním železničním nádražím vedla k postavení nového mostu přes řeku Radbuzu, který měl odlehčit Jánskému mostu u pivovaru po proudu řeky. Most by postaven podle projektu Ing. Václava Mencla. Zhotovitelem mostu byli úředně autorizovaní stavební...

Zobrazit detail reference
Rekonstrukce  Americké třídy, část Wilsonův most včetně předpolí Americká a kabelový kolektor, Plzeň

Rekonstrukce a rozšíření mostu D1-035 v km 29,161 dálnice D1

Naše společnost provádí rekonstrukci a rozšíření mostu D1-035 v km 29,161 dálnice D1. V druhé polovině září je již dokončen a uveden do provozu levý dálniční most D1-035. Také je realizována spodní stavba pravého dálničního mostu D1-035, jsou na ni osazeny prefabrikované předpjaté nosníky a...

Zobrazit detail reference
Rekonstrukce a rozšíření mostu D1-035 v km 29,161 dálnice D1

Zobrazit všechny reference