Segmentový most na dálnici D8 u obce Prackovice

Informace o projektu

Na konci roku 2016 byla slavnostně zprovozněna stavba dálnice D8 Lovosice-Řehlovice. Investorem stavby bylo Ředitelství silnic a dálnic ČR, projektantem společnost PRAGOPROJEKT a zhotovitelem Sdružení společností EUROVIA CS, Metrostav, SMP CZ a BERGER BOHEMIA.

Naším hlavním stavebním objektem byla stavba A 210 estakáda Prackovice. Jedná se o dva souběžné mostní objekty, kde pravý most má délku 553,70 m a levý most 457,70 m. Nosnou konstrukci tvoří spojitý nosník komorového průřezu o 12 (pravý most), respektive 10 (levý most) polích budovaný technologií letmé montáže v symetrických vahadlech ze segmentů s kontaktními spárami.

Stavba estakády byla zahájena v roce 2009 a k předčasnému užívání stavby D8, levého mostu, v úseku Bílinka-Řehlovice došlo v prosinci roku 2016.

Kontakt

Máte-li dotaz, týkající se této stavby, obraťte se na našeho zástupce:

Ing. Petr Popsimov

ředitel divize Dopravní stavby

Napsat zprávu Zobrazit kompletní kontaktní údaje
Ing. Petr Popsimov

Další reference

Rekonstrukce Americké třídy, část Wilsonův most včetně předpolí Americká a kabelový kolektor, Plzeň

1. Historie mostu: Potřeba spojení centra města s hlavním železničním nádražím vedla k postavení nového mostu přes řeku Radbuzu, který měl odlehčit Jánskému mostu u pivovaru po proudu řeky. Most by postaven podle projektu Ing. Václava Mencla. Zhotovitelem mostu byli úředně autorizovaní stavební...

Zobrazit detail reference
Rekonstrukce  Americké třídy, část Wilsonův most včetně předpolí Americká a kabelový kolektor, Plzeň

Lazebnický most, Český Krumlov

Původní most nesplňoval kapacitní a kvalitativní technické požadavky s ohledem na intenzitu jeho využití. Největší škody utrpěl při povodních v roce 2002. Stavba spočívala v rekonstrukci historického ocelového mostu o dvou spojitých polích s horní mostovkou v centru Českého Krumlova. Nosná...

Zobrazit detail reference
Lazebnický most, Český Krumlov

Zobrazit všechny reference