Segmentový most na dálnici D8 u obce Prackovice

Informace o projektu

Na konci roku 2016 byla slavnostně zprovozněna stavba dálnice D8 Lovosice-Řehlovice. Investorem stavby bylo Ředitelství silnic a dálnic ČR, projektantem společnost PRAGOPROJEKT a zhotovitelem Sdružení společností EUROVIA CS, Metrostav, SMP CZ a BERGER BOHEMIA.

Naším hlavním stavebním objektem byla stavba A 210 estakáda Prackovice. Jedná se o dva souběžné mostní objekty, kde pravý most má délku 553,70 m a levý most 457,70 m. Nosnou konstrukci tvoří spojitý nosník komorového průřezu o 12 (pravý most), respektive 10 (levý most) polích budovaný technologií letmé montáže v symetrických vahadlech ze segmentů s kontaktními spárami.

Stavba estakády byla zahájena v roce 2009 a k předčasnému užívání stavby D8, levého mostu, v úseku Bílinka-Řehlovice došlo v prosinci roku 2016.

Kontakt

Máte-li dotaz, týkající se této stavby, obraťte se na našeho zástupce:

Ing. Petr Popsimov

ředitel divize Dopravní stavby

Napsat zprávu Zobrazit kompletní kontaktní údaje
Ing. Petr Popsimov

Další reference

Rekonstrukce ocelového mostu přes Ohři, Budyně

V rámci rekonstrukce silnice II/246 Budyně–Koštice byla odstraněna původní ocelová konstrukce z nýtovaných nosníků s vloženým polem, pilíře byly zesíleny mikropilotami a byla namontována nová spřažená ocelobetonová konstrukce o třech polích o celkové délce 76 m. Spřahující deska byla vybudována...

Zobrazit detail reference
Rekonstrukce ocelového mostu přes Ohři, Budyně

Dřevěný krytý most přes řeku Ohři, Radošov

Obec Radošov leží na staré zemské obchodní cestě spojující Prahu s Chebem, odtud pokračuje dále do Německa. Od doby císaře Karla IV. byla zvána Královskou cestou. „Via regia“. Původně zde sloužil k přechodu řeky Ohře pouze brod.1.listopadu 1310 zde přešel přes Ohři na svém tažení na Prahu král...

Zobrazit detail reference
Dřevěný krytý most přes řeku Ohři, Radošov

Zobrazit všechny reference