Rekonstrukce ocelového mostu přes Ohři, Budyně

Informace o projektu

V rámci rekonstrukce silnice II/246 Budyně–Koštice byla odstraněna původní ocelová konstrukce z nýtovaných nosníků s vloženým polem, pilíře byly zesíleny mikropilotami a byla namontována nová spřažená ocelobetonová konstrukce o třech polích o celkové délce 76 m. Spřahující deska byla vybudována pomocí filigránových desek a monolitické dobetonávky. Součástí stavby byl i provizorní most pro převedení veřejné dopravy po dobu výstavby.

Kontakt

Máte-li dotaz, týkající se této stavby, obraťte se na našeho zástupce:

Ing. Petr Popsimov

ředitel divize Dopravní stavby

Napsat zprávu Zobrazit kompletní kontaktní údaje
Ing. Petr Popsimov

Další reference

Rekonstrukce mostu ev. č. 22716-1, Klůček

Rekonstrukce mostu přes Klůčeský potok na silnici III. třidy, která spojuje místní část Klůček s obcí Liběšice. Stávající mostní objekt byl kompletně odstraněn, kromě podzemních částí opěr, které byly využity pro uložení nových úložných prahů. Nová nosná konstrukce je tvořena železobetonovými...

Zobrazit detail reference
Rekonstrukce mostu ev. č. 22716-1, Klůček

Oprava Křižovnického náměstí, Praha

Křižovnické náměstí v Praze se rozkládá na staroměstském (pravém) břehu Vltavy v těsném sousedství Karlova mostu na Královské cestě. Patří k nejmenším náměstím v Praze, přesto se řadí k nejvíce navštěvovaným místům hlavního města. Ve středověku zde protékalo rameno Vltavy oddělující Křížovnický...

Zobrazit detail reference
Oprava Křižovnického náměstí, Praha

Zobrazit všechny reference