Rekonstrukce ocelového mostu přes Ohři, Budyně

Informace o projektu

V rámci rekonstrukce silnice II/246 Budyně–Koštice byla odstraněna původní ocelová konstrukce z nýtovaných nosníků s vloženým polem, pilíře byly zesíleny mikropilotami a byla namontována nová spřažená ocelobetonová konstrukce o třech polích o celkové délce 76 m. Spřahující deska byla vybudována pomocí filigránových desek a monolitické dobetonávky. Součástí stavby byl i provizorní most pro převedení veřejné dopravy po dobu výstavby.

Kontakt

Máte-li dotaz, týkající se této stavby, obraťte se na našeho zástupce:

Ing. Petr Popsimov

ředitel divize Dopravní stavby

Napsat zprávu Zobrazit kompletní kontaktní údaje
Ing. Petr Popsimov

Další reference

Rekonstrukce mostu 21-027, Dlouhé mosty

Most na silnici I/21 převádí silnici přes Slatinný potok u obce Dlouhé mosty za městem Františkovy Lázně, ve směru na Vojtanov. Most byl postaven v roce 1970. Nosnou konstrukci tvoří předpjaté prefabrikované nosníky KA-67. Základním cílem opravy mostu bylo odstranit poruchy na objektu včetně...

Zobrazit detail reference
Rekonstrukce mostu 21-027, Dlouhé mosty

Most na dálnici D3 přes Lužnici, Veselí n. Lužnicí

Dálnice D3 má spojovat Prahu a České Budějovice přes Tábor a pokračovat jižním směrem k výjezdu na Český Krumlov. Dále na hranice s Rakouskem má pokračovat jako rychlostní silnice R3, kde se má spojit s připravovanou rakouskou rychlostní silnicí S10. V roce 2008 byla zahájena výstavba 25 km...

Zobrazit detail reference
Most na dálnici D3 přes Lužnici, Veselí n. Lužnicí

Zobrazit všechny reference