Rekonstrukce ocelového mostu přes Ohři, Budyně

Informace o projektu

V rámci rekonstrukce silnice II/246 Budyně–Koštice byla odstraněna původní ocelová konstrukce z nýtovaných nosníků s vloženým polem, pilíře byly zesíleny mikropilotami a byla namontována nová spřažená ocelobetonová konstrukce o třech polích o celkové délce 76 m. Spřahující deska byla vybudována pomocí filigránových desek a monolitické dobetonávky. Součástí stavby byl i provizorní most pro převedení veřejné dopravy po dobu výstavby.

Kontakt

Máte-li dotaz, týkající se této stavby, obraťte se na našeho zástupce:

Ing. Petr Popsimov

ředitel divize Dopravní stavby

Napsat zprávu Zobrazit kompletní kontaktní údaje
Ing. Petr Popsimov

Další reference

Rekonstrukce mostu v km 38,816 trati Lovosice – Česká Lípa

Cílem stavby bylo zvýšení rychlosti na trati Lovosice – Žalhostice a odstranění špatného stavebně technického stavu mostu přes Labe, rekonstrukce dalších 9 mostních objektů, úprav nástupišť a rekonstrukce železničního svršku. Rekonstrukce mostu přes Labe spočívala v odstranění stávající ocelové...

Zobrazit detail reference
Rekonstrukce mostu v km 38,816  trati Lovosice – Česká Lípa

Most přes Berounku - silnice II/231 Plaská-Na Roudné-Chrástecká, Plzeň

SO 204 Most přes Berounku Hlavním důvodem výstavby nového přemostění byl dlouhodobě nevyhovující stavebnětechnický stav stávajícího mostu a jeho šířkové uspořádání. Z těchto důvodů byl most pro silniční dopravu uzavřen. Nový most je nyní čtvrtým přemostěním řeky Berounky v cca 80m dlouhém úseku...

Zobrazit detail reference
Most přes Berounku - silnice II/231 Plaská-Na Roudné-Chrástecká, Plzeň

Zobrazit všechny reference