Rekonstrukce ocelového mostu přes Ohři, Budyně

Informace o projektu

V rámci rekonstrukce silnice II/246 Budyně–Koštice byla odstraněna původní ocelová konstrukce z nýtovaných nosníků s vloženým polem, pilíře byly zesíleny mikropilotami a byla namontována nová spřažená ocelobetonová konstrukce o třech polích o celkové délce 76 m. Spřahující deska byla vybudována pomocí filigránových desek a monolitické dobetonávky. Součástí stavby byl i provizorní most pro převedení veřejné dopravy po dobu výstavby.

Kontakt

Máte-li dotaz, týkající se této stavby, obraťte se na našeho zástupce:

Ing. Petr Popsimov

ředitel divize Dopravní stavby

Napsat zprávu Zobrazit kompletní kontaktní údaje
Ing. Petr Popsimov

Další reference

Most přes Vltavu, Davle

V obci Davle jsou dva mosty přes Vltavu: Starý davelský most z roku 1905 zrekonstruovaný na lávku, a silniční most Vltavanů, zprovozněný v roce 1991. Monolitický předpjatý most budovaný technologií postupného vysouvání. Spojitá nosná konstrukce o rozpětí polí: 57+80+62+36+26,4m. Monolitická...

Zobrazit detail reference
Most přes Vltavu, Davle

Bezbarierové zpřístupnění stanice metra Anděl, Praha

Stavba bezbariérově zpřístupňuje z povrchu nároží ulic Nádražní a Bozděchova pomocí kaskády osobních výtahů nástupiště stanice metra Anděl. Stanice je napojena na stávající technickou infrastrukturu metra, která byla dle potřeby nového přístupu do stanice rozšířena a zmodernizována. Celková...

Zobrazit detail reference
Bezbarierové zpřístupnění stanice metra Anděl, Praha

Zobrazit všechny reference