Rekonstrukce ocelového mostu přes Ohři, Budyně

Informace o projektu

V rámci rekonstrukce silnice II/246 Budyně–Koštice byla odstraněna původní ocelová konstrukce z nýtovaných nosníků s vloženým polem, pilíře byly zesíleny mikropilotami a byla namontována nová spřažená ocelobetonová konstrukce o třech polích o celkové délce 76 m. Spřahující deska byla vybudována pomocí filigránových desek a monolitické dobetonávky. Součástí stavby byl i provizorní most pro převedení veřejné dopravy po dobu výstavby.

Kontakt

Máte-li dotaz, týkající se této stavby, obraťte se na našeho zástupce:

Ing. Petr Popsimov

ředitel divize Dopravní stavby

Napsat zprávu Zobrazit kompletní kontaktní údaje
Ing. Petr Popsimov

Další reference

Most přes Vltavu, Davle

V obci Davle jsou dva mosty přes Vltavu: Starý davelský most z roku 1905 zrekonstruovaný na lávku, a silniční most Vltavanů, zprovozněný v roce 1991. Monolitický předpjatý most budovaný technologií postupného vysouvání. Spojitá nosná konstrukce o rozpětí polí: 57+80+62+36+26,4m. Monolitická...

Zobrazit detail reference
Most přes Vltavu, Davle

Lávka u Strakonického hradu, Strakonice

Lávka je situovaná v centru Strakonic v podhradí Strakonického hradu, kde překonává řeku Otavu cca 80 nad jezem. Výrazným prvkem ocelové visuté lávky jsou dva ocelové rozkročené pylony na obou březích vysoké 10,1 m, na nichž je zavěšená mostovka svařená z válcovaných profilů. Mostovka je zavěšena...

Zobrazit detail reference
Lávka u Strakonického hradu, Strakonice

Zobrazit všechny reference