Rekonstrukce lávky, Chodov

Informace o projektu

Rekonstrukce lávky spočívala v kompletním odstranění původní konstrukce včetně založení. Byla provedena nová konstrukce úložných prahů s křídly založenými na polštáři z hubeného betonu. Prahy jsou opatřeny závěrnou zídkou, nosná konstrukce byla na tyto prahy osazena přes ocelová ložiska, která se umístila na podložiskové bločky. Nosnou konstrukci tvoří ocelový rošt a ocelová ortotropní mostovka. Mostovka je opatřena přímo pochozí izolací. Na lávku bylo osazeno ocelové zábradlí se svislou výplní výšky 1,10 m. Koryto pod mostem bylo vydlážděno z lomového kamene.

Základní údaje o lávce.

Délka lávky                                        10,45 m
Světlost:                                              7,00 m
Rozpětí pole                                       7,50 m
Úhel křížení                                       80 gr
Šířka lávky                                          2,68 m
Volná šířka lávky                                2,50 m
Stavební výška                                   0,315 m
Přemosťovaná překážka              Vintířovský potok

Kontakt

Máte-li dotaz, týkající se této stavby, obraťte se na našeho zástupce:

Václav Vlček

ředitel závodu Severozápad

Napsat zprávu Zobrazit kompletní kontaktní údaje
Václav Vlček

Další reference

Most přes Vltavu, Davle

V obci Davle jsou dva mosty přes Vltavu: Starý davelský most z roku 1905 zrekonstruovaný na lávku, a silniční most Vltavanů, zprovozněný v roce 1991. Monolitický předpjatý most budovaný technologií postupného vysouvání. Spojitá nosná konstrukce o rozpětí polí: 57+80+62+36+26,4m. Monolitická...

Zobrazit detail reference
Most přes Vltavu, Davle

Modernizace úseku 03 – Hvězdonice-Ostředek, dálnice D1

Stavbu provádíme pro sdružení Metrostav, Swietelsky, Hochtief.

Zobrazit detail reference
Modernizace úseku 03 – Hvězdonice-Ostředek, dálnice D1

Zobrazit všechny reference