Protihlukové stěny, Praha Dolní Počernice

Informace o projektu

Stávající železobetonová protihluková stěna v délce 3,121 km byla postupně zdemolována a nahrazena novou vyšší se soklovými železobetonovými a hliníkovými panely s pohltivostí A5. Stavba byla celkově rozdělena na pět etap, přičemž první tři se týkaly strany směrem do centra a čtvrtá s pátou jsou součástí stavby směr z centra. V první etapě délky 56 m se stávající PH stěna prodloužila a budovala se jako zcela nová. V místech, kde byla stávající stěna vykloněná, což bylo ve 2. etapě a oblastech u mostů přes Hostavický a Štěrboholský potok se celá odstraila včetně sloupků a nahradila novými včetně jejich pilotového založení. V ostatních partiích se jen stávající betonové výplně vyměnily za nové. Rovněž na mostech byly skleněné výplně měněny za nové transparentní. Součástí stavby byla i nová krajnice a její odvodnění spojená s výměnou svodidel s vyšším stupněm zadržení v celé délce včetně mostů. Všechny práce byly prováděny jen z odstavného pruhu šířky 4,0 metry za nepřerušeného provozu po Štěrboholské spojce za zachování dvou jízdních pruhů pro každý směr jízdy.

           Délka 1. etapy :                    56,0 m
            Délka 2. etapy:                   637,0 m 
            Délka 3. etapy:                 1129,3 m
            Délka 4. etapy:                   987,2 m
            Délka 5. etapy:                   368,3 m

Kontakt

Máte-li dotaz, týkající se této stavby, obraťte se na našeho zástupce:

Ing. Petr Popsimov

ředitel divize Dopravní stavby

Napsat zprávu Zobrazit kompletní kontaktní údaje
Ing. Petr Popsimov

Další reference

Lávka přes Berounku, Beroun

Charakteristika mostu: Lávka přes vodní tok Berounka, s dolní mostovkou, trvalá, kolmá, v přímé, na rozpětí 31,2 62,4 31,2 m. Ocelová visutá konstrukce s dřevěnou podlahou. Spodní stavbu tvoří dvě krajní opěry a dva pilíře. Založení spodní stavby je hlubinné na mikropilotách. Délka mostu je...

Zobrazit detail reference
Lávka přes Berounku, Beroun

Most přes Berounku - silnice II/231 Plaská-Na Roudné-Chrástecká, Plzeň

SO 204 Most přes Berounku Hlavním důvodem výstavby nového přemostění byl dlouhodobě nevyhovující stavebnětechnický stav stávajícího mostu a jeho šířkové uspořádání. Z těchto důvodů byl most pro silniční dopravu uzavřen. Nový most je nyní čtvrtým přemostěním řeky Berounky v cca 80m dlouhém úseku...

Zobrazit detail reference
Most přes Berounku - silnice II/231 Plaská-Na Roudné-Chrástecká, Plzeň

Zobrazit všechny reference