Prodloužení trasy metra V.A – Dejvická-Motol, Praha

Informace o projektu

Předmětem díla „našeho sdružení“ bylo zejména Zajištění stavební jámy a zemní práce sdruženého vzduchotechnického objektu na ulici Evropská včetně kompletní dodávky stavební části tohoto VZT objektu a přilehlého zařízení staveniště tzv. ZS E1. Dále pak dodávka prací HSV-PSV v traťových úsecích mezi stanicí Dejvická a stanicí Petřiny. Dále zajištění stavební jámy a zemní práce ve stanici Petřiny včetně velkého množství provizorních a definitivních přeložek inženýrských sítí, také kompletní dodávka objektu „Osvětlení stanice Petřiny“ a její architektonické ztvárnění ve smyslu dodávek podhledů a smaltovaných obkladů.

Prodloužení metra V.A má čtyři traťové (mezistaniční úseky) : Dejvická-Červený vrch, Červený vrch – Veleslavín , Veleslavín-Petřiny a Petřiny-Motol. Na prvních třech z nich předmětem naší dodávky byly tzv. práce HSV-PSV, což reprezentovalo provedení tzv. vyrovnávacích podkolejových betonů, definitivních železobetonových a zděných konstrukcí vč. speciálních protipožárních vrat v propojkách a dodávka a montáž ocelových konstrukcí pro veškeré kabelové rozvody. Pro představu je celková délka „našich“ jednokolejných tunelů 2x 4,1 km, tedy přes 8 km  a celkem 15 námi vystrojovaných propojek.

Všechny výše uvedené skutečnosti  kladly maximální požadavky na organizaci výstavby včetně koordinace jednotlivých dodavatelů.

Další reference

Městský okruh – spodní klenba tunelu Blanka, Praha

Městský okruh Praha – spodní klenba tunelu Blanka V prosinci roku 2010 jsme zahájili novou stavbu v rámci budovaného Městského okruhu v Praze. Konkrétně se jednalo o provedení definitivního ostění dna mostovky v severní tunelové troubě ražené části tunelu ŠPELC. Termín dokončení akce byl v...

Zobrazit detail reference
Městský okruh – spodní klenba tunelu Blanka, Praha

Metro IV. C 1 (Holešovice-Ládví) - stavební část, Praha

Stavební oddíl 01 - Holešovice - dodávka ŽB konstrukce dvojice jednokolejných tunelových trub budovaných v otevřené stavební jámě v délce 107 m a 105 m. Betonáž byla prováděna ve stavební jámě, zajištěné kotvenými podzemními stěnami. Příčný profil tunelu je obdélníkový o rozměrech – šířka 4,80 m,...

Zobrazit detail reference
Metro IV. C 1 (Holešovice-Ládví) - stavební část, Praha

Zobrazit všechny reference