Prodloužení trasy metra V.A – Dejvická-Motol, Praha

Informace o projektu

Předmětem díla „našeho sdružení“ bylo zejména Zajištění stavební jámy a zemní práce sdruženého vzduchotechnického objektu na ulici Evropská včetně kompletní dodávky stavební části tohoto VZT objektu a přilehlého zařízení staveniště tzv. ZS E1. Dále pak dodávka prací HSV-PSV v traťových úsecích mezi stanicí Dejvická a stanicí Petřiny. Dále zajištění stavební jámy a zemní práce ve stanici Petřiny včetně velkého množství provizorních a definitivních přeložek inženýrských sítí, také kompletní dodávka objektu „Osvětlení stanice Petřiny“ a její architektonické ztvárnění ve smyslu dodávek podhledů a smaltovaných obkladů.

Prodloužení metra V.A má čtyři traťové (mezistaniční úseky) : Dejvická-Červený vrch, Červený vrch – Veleslavín , Veleslavín-Petřiny a Petřiny-Motol. Na prvních třech z nich předmětem naší dodávky byly tzv. práce HSV-PSV, což reprezentovalo provedení tzv. vyrovnávacích podkolejových betonů, definitivních železobetonových a zděných konstrukcí vč. speciálních protipožárních vrat v propojkách a dodávka a montáž ocelových konstrukcí pro veškeré kabelové rozvody. Pro představu je celková délka „našich“ jednokolejných tunelů 2x 4,1 km, tedy přes 8 km  a celkem 15 námi vystrojovaných propojek.

Všechny výše uvedené skutečnosti  kladly maximální požadavky na organizaci výstavby včetně koordinace jednotlivých dodavatelů.

Další reference

Modernizace stanice metra Jinonice, Praha

Na konci roku 2016 byla zahájena stavba modernizace stanice metra Jinonická. Modernizaci stanice v Jinonicích provádíme v rámci Sdružení SMP CZ a BREMA. Předmětem prací je náprava zatékání do stanice a výměna starších částí vybavení neodpovídajících současným předpisům. Zejména se jedná o...

Zobrazit detail reference
Modernizace stanice metra Jinonice, Praha

Metro IV. C 1 (Holešovice-Ládví) - stavební část, Praha

Stavební oddíl 01 - Holešovice - dodávka ŽB konstrukce dvojice jednokolejných tunelových trub budovaných v otevřené stavební jámě v délce 107 m a 105 m. Betonáž byla prováděna ve stavební jámě, zajištěné kotvenými podzemními stěnami. Příčný profil tunelu je obdélníkový o rozměrech – šířka 4,80 m,...

Zobrazit detail reference
Metro IV. C 1 (Holešovice-Ládví) - stavební část, Praha

Zobrazit všechny reference