Přeložka silnice 1/27, 1. stavba Tyršův Sad – Sukova, SO 202 – Most přes Radbuzu

Informace o projektu

Účelem mostu je převedení silnice I/27 v úseku Tyršův Sad – Sukova ulice mostním objektem přes údolí řeky Radbuzy. Trasa kříží polní cesty, vodovod a VTL plynovod.

Podle doporučení geologa je část mostu založena hlubinným způsobem a část plošně. Nosná konstrukce je spojitý nosník konstantní výšky z předpjatého betonu. Mostní konstrukci tvoří dvě rovnoběžné samostatné konstrukce. Technologie výstavby je letmá montáž v symetrických vahadlech ze segmentů s kontaktními spárami s epoxidovým tmelem. Každý most má 6 vahadel, u opěr jsou krátké úseky montovány na pevné skruži. Pro montáž 244 segmentů se použil montážní soubor MS 6. V příčném řezu je každá nosná konstrukce jednokomorový nosník výšky 3 m, šířky horní desky 11,952 m a šířky dolní desky 5,5 m. Šířka stěn je konstantní 500 mm, tloušťka dolní desky 200 mm náběh na 300 mm u všech podpor. Délka mostu je 277,50 m, rozpětí polí LM 37+57+57+50+37+26 m, PM 37+57+57+51+37+26 m, celková šířka mostu 2 x 12,70 + 0,10 = 25,50 m a plocha mostu 2 x 3264 m2.

Další reference

Rekonstrukce a rozšíření mostu D1-035 v km 29,161 dálnice D1

Naše společnost provádí rekonstrukci a rozšíření mostu D1-035 v km 29,161 dálnice D1. V druhé polovině září je již dokončen a uveden do provozu levý dálniční most D1-035. Také je realizována spodní stavba pravého dálničního mostu D1-035, jsou na ni osazeny prefabrikované předpjaté nosníky a...

Zobrazit detail reference
Rekonstrukce a rozšíření mostu D1-035 v km 29,161 dálnice D1

Výstavba nového mostu, Čekanice

Stavba 0306 Mezno–Tábor jako součást výstavby dálnice D3 Praha – České Budějovice je členěna na šest samostatných staveb, z nichž pátá (stavba 0306-II-C most Čekanice v km 75,1 – 75,560) v délce úseku cca 0,5 km obsahuje předmětnou mostní stavbu s vyvolanými souvisejícími objekty. Navazuje na...

Zobrazit detail reference
Výstavba nového mostu, Čekanice

Zobrazit všechny reference