Přeložka silnice 1/27, 1. stavba Tyršův Sad – Sukova, SO 202 – Most přes Radbuzu

Informace o projektu

Účelem mostu je převedení silnice I/27 v úseku Tyršův Sad – Sukova ulice mostním objektem přes údolí řeky Radbuzy. Trasa kříží polní cesty, vodovod a VTL plynovod.

Podle doporučení geologa je část mostu založena hlubinným způsobem a část plošně. Nosná konstrukce je spojitý nosník konstantní výšky z předpjatého betonu. Mostní konstrukci tvoří dvě rovnoběžné samostatné konstrukce. Technologie výstavby je letmá montáž v symetrických vahadlech ze segmentů s kontaktními spárami s epoxidovým tmelem. Každý most má 6 vahadel, u opěr jsou krátké úseky montovány na pevné skruži. Pro montáž 244 segmentů se použil montážní soubor MS 6. V příčném řezu je každá nosná konstrukce jednokomorový nosník výšky 3 m, šířky horní desky 11,952 m a šířky dolní desky 5,5 m. Šířka stěn je konstantní 500 mm, tloušťka dolní desky 200 mm náběh na 300 mm u všech podpor. Délka mostu je 277,50 m, rozpětí polí LM 37+57+57+50+37+26 m, PM 37+57+57+51+37+26 m, celková šířka mostu 2 x 12,70 + 0,10 = 25,50 m a plocha mostu 2 x 3264 m2.

Další reference

Lávka u Strakonického hradu, Strakonice

Lávka je situovaná v centru Strakonic v podhradí Strakonického hradu, kde překonává řeku Otavu cca 80 nad jezem. Výrazným prvkem ocelové visuté lávky jsou dva ocelové rozkročené pylony na obou březích vysoké 10,1 m, na nichž je zavěšená mostovka svařená z válcovaných profilů. Mostovka je zavěšena...

Zobrazit detail reference
Lávka u Strakonického hradu, Strakonice

Rekonstrukce mostu přes řeku Ohři - ulice Jednoty, Sokolov

Most se nachází na místní komunikaci, která spojuje centrum města s nádražím a překonává řeku Ohři. Účelem opravy bylo zlepšení stavebně technického stavu mostu, zpomalit chátrání mostu aby jej bylo možno bezpečně užívat ještě cca 15 let. Byla provedena kompletní výměna mostního svršku, který...

Zobrazit detail reference
Rekonstrukce mostu přes řeku Ohři - ulice Jednoty, Sokolov

Zobrazit všechny reference