Přeložka silnice 1/27, 1. stavba Tyršův Sad – Sukova, SO 202 – Most přes Radbuzu

Informace o projektu

Účelem mostu je převedení silnice I/27 v úseku Tyršův Sad – Sukova ulice mostním objektem přes údolí řeky Radbuzy. Trasa kříží polní cesty, vodovod a VTL plynovod.

Podle doporučení geologa je část mostu založena hlubinným způsobem a část plošně. Nosná konstrukce je spojitý nosník konstantní výšky z předpjatého betonu. Mostní konstrukci tvoří dvě rovnoběžné samostatné konstrukce. Technologie výstavby je letmá montáž v symetrických vahadlech ze segmentů s kontaktními spárami s epoxidovým tmelem. Každý most má 6 vahadel, u opěr jsou krátké úseky montovány na pevné skruži. Pro montáž 244 segmentů se použil montážní soubor MS 6. V příčném řezu je každá nosná konstrukce jednokomorový nosník výšky 3 m, šířky horní desky 11,952 m a šířky dolní desky 5,5 m. Šířka stěn je konstantní 500 mm, tloušťka dolní desky 200 mm náběh na 300 mm u všech podpor. Délka mostu je 277,50 m, rozpětí polí LM 37+57+57+50+37+26 m, PM 37+57+57+51+37+26 m, celková šířka mostu 2 x 12,70 + 0,10 = 25,50 m a plocha mostu 2 x 3264 m2.

Další reference

Rekonstrukce ocelového mostu přes Ohři, Budyně

V rámci rekonstrukce silnice II/246 Budyně–Koštice byla odstraněna původní ocelová konstrukce z nýtovaných nosníků s vloženým polem, pilíře byly zesíleny mikropilotami a byla namontována nová spřažená ocelobetonová konstrukce o třech polích o celkové délce 76 m. Spřahující deska byla vybudována...

Zobrazit detail reference
Rekonstrukce ocelového mostu přes Ohři, Budyně

Rekonstrukce mostu, Žďár nad Sázavou

Tento barokní most se nachází v katastru obce Žďár na Sázavou na komunikaci I/37, kde překlenuje místní vodní tok. Stavba navržená původně na dopravu povozů tažených koňmi je v současnosti zatížena dopravou silnice první třídy, jejíž vliv byl na mostě již patrný. Nevyhovující zábradlí, poškozená...

Zobrazit detail reference
Rekonstrukce mostu, Žďár nad Sázavou

Zobrazit všechny reference