Okružní křižovatka na mostě 1. máje, Karlovy Varech

Informace o projektu

Stavba zahrnovala výstavbu okružní křižovatky v centru Karlových Varů, která propojuje ulice Horovu, Bezručovu, Vítěznou a nábřeží Osvobození bez průpletových úseků.

Vlastní kruhová část křižovatky je vedena po dvou mostních objektech přes řeku Teplou. Mostní objekty jsou z monolitického předpjatého betonu. Součástí stavby je také lávka pro pěší přes řeku Teplou, nábřežní chodník podcházející celou okružní křižovatku po pravém břehu řeky Teplá a úprava nábřeží po obou stranách křižovatky až k sousedním mostům.

V rámci stavby bylo nutno přeložit ve složitých podmínkách nepřerušeného průjezdu veřejné dopravy velké množství inženýrských sítí do nových tras, postavit nové chodníky, cyklistické stezky a nová napojení všech komunikací na stávající komunikace. Práce byly ukončeny sadovými úpravami a zřízením vodotrysku uprostřed vnitřního kruhu křižovatky.

Další reference

Přeložka silnice 1/27, 1. stavba Tyršův Sad – Sukova, SO 202 – Most přes Radbuzu

Účelem mostu je převedení silnice I/27 v úseku Tyršův Sad – Sukova ulice mostním objektem přes údolí řeky Radbuzy. Trasa kříží polní cesty, vodovod a VTL plynovod. Podle doporučení geologa je část mostu založena hlubinným způsobem a část plošně. Nosná konstrukce je spojitý nosník konstantní...

Zobrazit detail reference
Přeložka silnice 1/27, 1. stavba Tyršův Sad – Sukova, SO 202 – Most přes Radbuzu

Most přes R6, Lubenec-Bošov

Spojitá monolitická předpjatá desková konstrukce o 4 polích z předpjatého betonu o celkové délce 63,5 m. Most převádí silnici II/194 přes budoucí R6 Lubenec - Bošov. Opěry a pilíře byly založeny plošně, nosná konstrukce byla zhotovena v jednom taktu na pevné skruži.

Zobrazit detail reference
Most přes R6, Lubenec-Bošov

Zobrazit všechny reference