Okružní křižovatka na mostě 1. máje, Karlovy Varech

Informace o projektu

Stavba zahrnovala výstavbu okružní křižovatky v centru Karlových Varů, která propojuje ulice Horovu, Bezručovu, Vítěznou a nábřeží Osvobození bez průpletových úseků.

Vlastní kruhová část křižovatky je vedena po dvou mostních objektech přes řeku Teplou. Mostní objekty jsou z monolitického předpjatého betonu. Součástí stavby je také lávka pro pěší přes řeku Teplou, nábřežní chodník podcházející celou okružní křižovatku po pravém břehu řeky Teplá a úprava nábřeží po obou stranách křižovatky až k sousedním mostům.

V rámci stavby bylo nutno přeložit ve složitých podmínkách nepřerušeného průjezdu veřejné dopravy velké množství inženýrských sítí do nových tras, postavit nové chodníky, cyklistické stezky a nová napojení všech komunikací na stávající komunikace. Práce byly ukončeny sadovými úpravami a zřízením vodotrysku uprostřed vnitřního kruhu křižovatky.

Další reference

Most přes Berounku - silnice II/231 Plaská-Na Roudné-Chrástecká, Plzeň

SO 204 Most přes Berounku Hlavním důvodem výstavby nového přemostění byl dlouhodobě nevyhovující stavebnětechnický stav stávajícího mostu a jeho šířkové uspořádání. Z těchto důvodů byl most pro silniční dopravu uzavřen. Nový most je nyní čtvrtým přemostěním řeky Berounky v cca 80m dlouhém úseku...

Zobrazit detail reference
Most přes Berounku - silnice II/231 Plaská-Na Roudné-Chrástecká, Plzeň

Dřevěný krytý most přes řeku Ohři, Radošov

Obec Radošov leží na staré zemské obchodní cestě spojující Prahu s Chebem, odtud pokračuje dále do Německa. Od doby císaře Karla IV. byla zvána Královskou cestou. „Via regia“. Původně zde sloužil k přechodu řeky Ohře pouze brod.1.listopadu 1310 zde přešel přes Ohři na svém tažení na Prahu král...

Zobrazit detail reference
Dřevěný krytý most přes řeku Ohři, Radošov

Zobrazit všechny reference