Okružní křižovatka na mostě 1. máje, Karlovy Varech

Informace o projektu

Stavba zahrnovala výstavbu okružní křižovatky v centru Karlových Varů, která propojuje ulice Horovu, Bezručovu, Vítěznou a nábřeží Osvobození bez průpletových úseků.

Vlastní kruhová část křižovatky je vedena po dvou mostních objektech přes řeku Teplou. Mostní objekty jsou z monolitického předpjatého betonu. Součástí stavby je také lávka pro pěší přes řeku Teplou, nábřežní chodník podcházející celou okružní křižovatku po pravém břehu řeky Teplá a úprava nábřeží po obou stranách křižovatky až k sousedním mostům.

V rámci stavby bylo nutno přeložit ve složitých podmínkách nepřerušeného průjezdu veřejné dopravy velké množství inženýrských sítí do nových tras, postavit nové chodníky, cyklistické stezky a nová napojení všech komunikací na stávající komunikace. Práce byly ukončeny sadovými úpravami a zřízením vodotrysku uprostřed vnitřního kruhu křižovatky.

Další reference

Most přes železniční trať Českých drah, Poděbrady

Most  SO 201 je součástí stavby, která má umožnit bezkolizní spojení dvou částí města rozdělených železniční tratí Kolín – Nymburk. Most tvoří monolitická podélně předpjatá betonová deska stavěná ve třech etapách na pevné skruži. Most je ve výrazném půdorysném oblouku, 10 polová konstrukce...

Zobrazit detail reference
Most přes železniční trať Českých drah, Poděbrady

Most přes řeku Vydru, Antýgl

Bývalý dvorec Otýgl leží uprostřed louky v údolí řeky Vydry v Šumavském národním parku. V letech 1523-1818 zde byla v provozu sklárna, která vyráběla duté sklo a skleněné kuličky pro růžence. Protože sklárna měla jen jednu pec – „ein Tigel" - získalo místo dnešní název Antýgl. Po uzavření hutě...

Zobrazit detail reference
Most přes řeku Vydru, Antýgl

Zobrazit všechny reference