Nebory, Oldřichovice

Informace o projektu

V rámci řešení kritické dopravní situace v okolí Třince na hlavním silničním tahu z Ostravska na Slovensko se budovala kapacitní čtyřproudá komunikace I/11. Pro vyššího dodavatele stavby (sdružení IMOS + D.I.S. Brno)  zajišťovala SMP CZ výstavbu čtyř mostních objektů – SO 203, 205, 207 a 210. Jednalo se o zhotovení dvoutrámových konstrukcí z dodatečně předpínaného železobetonu, budovaných na pevné skruži. Naše dodávka obsahovala kompletní zhotovení mostních objektů bez speciálního založení, zemních prací, vozovek a protihlukových stěn, kromě toho ještě výstavbu provizorního mostu přes řeku Tyru a výstavbu podpěrných skruží pro ostatní objekty.

 

Kontakt

Máte-li dotaz, týkající se této stavby, obraťte se na našeho zástupce:

Ing. Petr Popsimov

ředitel divize Dopravní stavby

Napsat zprávu Zobrazit kompletní kontaktní údaje
Ing. Petr Popsimov

Další reference

Rekonstrukce mostu v km 38,816 trati Lovosice – Česká Lípa

Cílem stavby bylo zvýšení rychlosti na trati Lovosice – Žalhostice a odstranění špatného stavebně technického stavu mostu přes Labe, rekonstrukce dalších 9 mostních objektů, úprav nástupišť a rekonstrukce železničního svršku. Rekonstrukce mostu přes Labe spočívala v odstranění stávající ocelové...

Zobrazit detail reference
Rekonstrukce mostu v km 38,816  trati Lovosice – Česká Lípa

Lávka přes Berounku, Beroun

Charakteristika mostu: Lávka přes vodní tok Berounka, s dolní mostovkou, trvalá, kolmá, v přímé, na rozpětí 31,2 62,4 31,2 m. Ocelová visutá konstrukce s dřevěnou podlahou. Spodní stavbu tvoří dvě krajní opěry a dva pilíře. Založení spodní stavby je hlubinné na mikropilotách. Délka mostu je...

Zobrazit detail reference
Lávka přes Berounku, Beroun

Zobrazit všechny reference