Most přes železniční trať Českých drah, Poděbrady

Informace o projektu

Výstavba nového mostu v centru města umožňuje bezkolizní propojení částí města oddělených frekventovanou železniční tratí Lysá nad Labem – Kolín. Nosnou konstrukci tvoří podélně předpjatá deska o 10 polích o celkové délce 214 m ve výrazném půdorysném oblouku, která je uložena na ocelových stojkách. Výstavba mostu proběhla ve třech etapách s minimálními výlukami železničního provozu.

Perfektní provedení techniky obtížné stavby mimoúrovňového křížení silnice II/329 s frekventovanou elektrifikovanou železniční tratí v blízkosti vlakového nádraží v Poděbradech získalo v červnu 2016 titul Česká dopravní stavba & technologie. Dodavatelem této stavby byly společnosti M – SILNICE a SMP CZ. FREYSSINET CS zde působil jako subdodavatel. Investorem této stavby byl Středočeský kraj a město Poděbrady.

Kontakt

Máte-li dotaz, týkající se této stavby, obraťte se na našeho zástupce:

Ing. Petr Popsimov

ředitel divize Dopravní stavby

Napsat zprávu Zobrazit kompletní kontaktní údaje
Ing. Petr Popsimov

Další reference

Rekonstrukce ocelového mostu přes Ohři, Budyně

V rámci rekonstrukce silnice II/246 Budyně–Koštice byla odstraněna původní ocelová konstrukce z nýtovaných nosníků s vloženým polem, pilíře byly zesíleny mikropilotami a byla namontována nová spřažená ocelobetonová konstrukce o třech polích o celkové délce 76 m. Spřahující deska byla vybudována...

Zobrazit detail reference
Rekonstrukce ocelového mostu přes Ohři, Budyně

Most přes R6, Lubenec-Bošov

Spojitá monolitická předpjatá desková konstrukce o 4 polích z předpjatého betonu o celkové délce 63,5 m. Most převádí silnici II/194 přes budoucí R6 Lubenec - Bošov. Opěry a pilíře byly založeny plošně, nosná konstrukce byla zhotovena v jednom taktu na pevné skruži.

Zobrazit detail reference
Most přes R6, Lubenec-Bošov

Zobrazit všechny reference