Most přes železniční trať Českých drah, Poděbrady

Informace o projektu

Výstavba nového mostu v centru města umožňuje bezkolizní propojení částí města oddělených frekventovanou železniční tratí Lysá nad Labem – Kolín. Nosnou konstrukci tvoří podélně předpjatá deska o 10 polích o celkové délce 214 m ve výrazném půdorysném oblouku, která je uložena na ocelových stojkách. Výstavba mostu proběhla ve třech etapách s minimálními výlukami železničního provozu.

Perfektní provedení techniky obtížné stavby mimoúrovňového křížení silnice II/329 s frekventovanou elektrifikovanou železniční tratí v blízkosti vlakového nádraží v Poděbradech získalo v červnu 2016 titul Česká dopravní stavba & technologie. Dodavatelem této stavby byly společnosti M – SILNICE a SMP CZ. FREYSSINET CS zde působil jako subdodavatel. Investorem této stavby byl Středočeský kraj a město Poděbrady.

Kontakt

Máte-li dotaz, týkající se této stavby, obraťte se na našeho zástupce:

Ing. Petr Popsimov

ředitel divize Dopravní stavby

Napsat zprávu Zobrazit kompletní kontaktní údaje
Ing. Petr Popsimov

Další reference

Lávka u Strakonického hradu, Strakonice

Lávka je situovaná v centru Strakonic v podhradí Strakonického hradu, kde překonává řeku Otavu cca 80 nad jezem. Výrazným prvkem ocelové visuté lávky jsou dva ocelové rozkročené pylony na obou březích vysoké 10,1 m, na nichž je zavěšená mostovka svařená z válcovaných profilů. Mostovka je zavěšena...

Zobrazit detail reference
Lávka u Strakonického hradu, Strakonice

Rekonstrukce ocelového mostu přes Ohři, Budyně

V rámci rekonstrukce silnice II/246 Budyně–Koštice byla odstraněna původní ocelová konstrukce z nýtovaných nosníků s vloženým polem, pilíře byly zesíleny mikropilotami a byla namontována nová spřažená ocelobetonová konstrukce o třech polích o celkové délce 76 m. Spřahující deska byla vybudována...

Zobrazit detail reference
Rekonstrukce ocelového mostu přes Ohři, Budyně

Zobrazit všechny reference