Most přes železniční trať Českých drah, Poděbrady

Informace o projektu

Výstavba nového mostu v centru města umožňuje bezkolizní propojení částí města oddělených frekventovanou železniční tratí Lysá nad Labem – Kolín. Nosnou konstrukci tvoří podélně předpjatá deska o 10 polích o celkové délce 214 m ve výrazném půdorysném oblouku, která je uložena na ocelových stojkách. Výstavba mostu proběhla ve třech etapách s minimálními výlukami železničního provozu.

Perfektní provedení techniky obtížné stavby mimoúrovňového křížení silnice II/329 s frekventovanou elektrifikovanou železniční tratí v blízkosti vlakového nádraží v Poděbradech získalo v červnu 2016 titul Česká dopravní stavba & technologie. Dodavatelem této stavby byly společnosti M – SILNICE a SMP CZ. FREYSSINET CS zde působil jako subdodavatel. Investorem této stavby byl Středočeský kraj a město Poděbrady.

Kontakt

Máte-li dotaz, týkající se této stavby, obraťte se na našeho zástupce:

Ing. Petr Popsimov

ředitel divize Dopravní stavby

Napsat zprávu Zobrazit kompletní kontaktní údaje
Ing. Petr Popsimov

Další reference

Rekonstrukce mostu, Praha 5 - Lahovice

Původně se jednalo o dva samostatné mosty, z nichž starší byl postaven v letech 1912 až 1916. Při realizaci Chuchelské radiály byl po proudu postaven souběžný most a ten byl uveden do provozu v roce 1964. Havarijní stav obou mostů vedl od poloviny 90. let 20. století k úvahám o jejich...

Zobrazit detail reference
Rekonstrukce mostu, Praha 5 - Lahovice

Lávka přes Berounku, Beroun

Charakteristika mostu: Lávka přes vodní tok Berounka, s dolní mostovkou, trvalá, kolmá, v přímé, na rozpětí 31,2 62,4 31,2 m. Ocelová visutá konstrukce s dřevěnou podlahou. Spodní stavbu tvoří dvě krajní opěry a dva pilíře. Založení spodní stavby je hlubinné na mikropilotách. Délka mostu je...

Zobrazit detail reference
Lávka přes Berounku, Beroun

Zobrazit všechny reference