Most přes údolí Berounky, Lahovice-Slivenec

Informace o projektu

Stavba 514 Lahovice-Slivenec je součástí silničního okruhu kolem Prahy. Začátek trasy navazuje na úsek 513 Vestec-Lahovice v km 9,687, kde na levém břehu končí most přes  Vltavu. Na tento most trasa přímo navazuje mostní estakádou, která překlenuje celé údolí Berounky a Radotína a končí před jižním portálem tunelu v km 11,750. Celková délka estakády je 2,055 km a je rozdělena na pět dilatačních částí, z toho SMP CZ realizovala jeden mostní objekt, a to SO 204/1.2 - most přes údolí Berounky.

Založení mostu je hlubinné na velkoprůměrových železobetonových pilotách průměru 1,22 m nebo 1,52 m. Základy jsou železobetonové. Pilíře mají tvar oválu.

Nosnou konstrukci komorového průřezu tvoří spojitý nosník o 5 polích, samostatný pro každý dopravní směr. Teoretická rozpětí jednotlivých polí, vztažená na osu převáděné komunikace, jsou 40 + 50 + 84 + 50 + 40 m. Konstrukční výška nosné konstrukce je proměnná od 2,60 m v krajních polích do 4,80 m nad podporami kolem největšího rozpětí. Výstavba nosné konstrukce probíhala na pevné skruži.

Další reference

Rekonstrukce ocelového mostu přes Ohři, Budyně

V rámci rekonstrukce silnice II/246 Budyně–Koštice byla odstraněna původní ocelová konstrukce z nýtovaných nosníků s vloženým polem, pilíře byly zesíleny mikropilotami a byla namontována nová spřažená ocelobetonová konstrukce o třech polích o celkové délce 76 m. Spřahující deska byla vybudována...

Zobrazit detail reference
Rekonstrukce ocelového mostu přes Ohři, Budyně

Dálnice D3, Veselí nad Lužnicí, Bošilec

Dálnice D3 je realizována pro automobilové spojení Prahy s Jižními Čechami s dalším pokračováním jižním směrem k výjezdu na Český Krumlov, odkud bude dále pokračovat na hranice s Rakouskem rychlostní silnice R3, která se má spojit s již prováděnou rakouskou rychlostní silnicí S10 směrem ke městu...

Zobrazit detail reference
Dálnice D3, Veselí nad Lužnicí, Bošilec

Zobrazit všechny reference