Most přes Husí potok, dálnice D47

Informace o projektu

V rámci pokračování dálnice D47 mezi Bělotínem a Hladkými Životicemi byl navržen a zrealizován most v km 123.127. Konstrukci mostu tvoří náběhový dvoutrám z částečně předpjatého betonu zhotovovaný postupně monoliticky na výsuvné skruži. Spojitá nosná konstrukce délky 856,8 m bez dělení na dilatační spáry představuje solidní technické dílo v oblasti monolitických postupně betonovaných konstrukcí.

Objekt je tvořen dvojicí souběžných, vzájemně nezávislých mostních konstrukcí z monolitického předpjatého betonu o jednadvaceti spojitých polích s rozpětím polí 40,8 m. Viadukt převádí dálnici přes údolí Husího potoka. Hlavní překážku tvoří zmiňovaný tok, železniční trať Suchdol nad Odrou – Fulnek, vesnice Hladké Životice včetně místních komunikací. V místě viaduktu je trasa dálnice vedena v pravotočivém směrovém oblouku s konstantním příčným sklonem 2,5 % a proměnným podélným sklonem 0,73 až 0,57 %.

Další reference

Rekonstrukce mostu U Jána, Plzeň

Stavba „Rekonstrukce mostu u Jána v Plzni“ byla vyvolána potřebou obnovit přístup veřejné dopravy do centra města ze směru od Prahy přes stávající tramvajový most, který měl i díky povodním v srpnu roku 2002 omezenou statickou únosnost. Most řeší křížení s řekou Radbuzou ve středu města Plzně....

Zobrazit detail reference
Rekonstrukce mostu U Jána, Plzeň

Rekonstrukce mostu ev. č. 22716-1, Klůček

Rekonstrukce mostu přes Klůčeský potok na silnici III. třidy, která spojuje místní část Klůček s obcí Liběšice. Stávající mostní objekt byl kompletně odstraněn, kromě podzemních částí opěr, které byly využity pro uložení nových úložných prahů. Nová nosná konstrukce je tvořena železobetonovými...

Zobrazit detail reference
Rekonstrukce mostu ev. č. 22716-1, Klůček

Zobrazit všechny reference