Most přes Husí potok, dálnice D47

Informace o projektu

V rámci pokračování dálnice D47 mezi Bělotínem a Hladkými Životicemi byl navržen a zrealizován most v km 123.127. Konstrukci mostu tvoří náběhový dvoutrám z částečně předpjatého betonu zhotovovaný postupně monoliticky na výsuvné skruži. Spojitá nosná konstrukce délky 856,8 m bez dělení na dilatační spáry představuje solidní technické dílo v oblasti monolitických postupně betonovaných konstrukcí.

Objekt je tvořen dvojicí souběžných, vzájemně nezávislých mostních konstrukcí z monolitického předpjatého betonu o jednadvaceti spojitých polích s rozpětím polí 40,8 m. Viadukt převádí dálnici přes údolí Husího potoka. Hlavní překážku tvoří zmiňovaný tok, železniční trať Suchdol nad Odrou – Fulnek, vesnice Hladké Životice včetně místních komunikací. V místě viaduktu je trasa dálnice vedena v pravotočivém směrovém oblouku s konstantním příčným sklonem 2,5 % a proměnným podélným sklonem 0,73 až 0,57 %.

Další reference

Sanace Nuselského mostu, Praha

   

Zobrazit detail reference
Sanace Nuselského mostu, Praha

Rekonstrukce mostu přes železniční trať Okrouhlice - Havlíčkův Brod, Havlíčkův Brod

Rekonstrukce mostu ev. č. 34-042 přes železniční trať Okrouhlice – Havlíčkův Brod spočívá ve výměně nosné konstrukce. Stávající železobetonová trámová konstrukce bude nahrazena ocelovými nosníky se spřaženou železobetonovou deskou. Práce jsou prováděny v úplné uzavírce s převedením provozu po...

Zobrazit detail reference
Rekonstrukce mostu přes železniční trať Okrouhlice - Havlíčkův Brod, Havlíčkův Brod

Zobrazit všechny reference