Most přes Husí potok, dálnice D47

Informace o projektu

V rámci pokračování dálnice D47 mezi Bělotínem a Hladkými Životicemi byl navržen a zrealizován most v km 123.127. Konstrukci mostu tvoří náběhový dvoutrám z částečně předpjatého betonu zhotovovaný postupně monoliticky na výsuvné skruži. Spojitá nosná konstrukce délky 856,8 m bez dělení na dilatační spáry představuje solidní technické dílo v oblasti monolitických postupně betonovaných konstrukcí.

Objekt je tvořen dvojicí souběžných, vzájemně nezávislých mostních konstrukcí z monolitického předpjatého betonu o jednadvaceti spojitých polích s rozpětím polí 40,8 m. Viadukt převádí dálnici přes údolí Husího potoka. Hlavní překážku tvoří zmiňovaný tok, železniční trať Suchdol nad Odrou – Fulnek, vesnice Hladké Životice včetně místních komunikací. V místě viaduktu je trasa dálnice vedena v pravotočivém směrovém oblouku s konstantním příčným sklonem 2,5 % a proměnným podélným sklonem 0,73 až 0,57 %.

Další reference

Most přes železniční trať Českých drah, Poděbrady

Most  SO 201 je součástí stavby, která má umožnit bezkolizní spojení dvou částí města rozdělených železniční tratí Kolín – Nymburk. Most tvoří monolitická podélně předpjatá betonová deska stavěná ve třech etapách na pevné skruži. Most je ve výrazném půdorysném oblouku, 10 polová konstrukce...

Zobrazit detail reference
Most přes železniční trať Českých drah, Poděbrady

Rekonstrukce dopravního mostu Z2 - úpravna uhlí Ledvice, Doly Bílína

Předmětem stavby je rekonstrukce stávající ocelové konstrukce a opláštění uzavřeného dopravního mostu pro 2 pásové dopravníky, kterými se zaváží objekt hlubinného zásobníku uhlím z objektu rozdělovací stanice, která je zásobována dálkovou pásovou dopravou ze šachty. Most se skládá ze 7 mostních...

Zobrazit detail reference
Rekonstrukce dopravního mostu Z2 - úpravna uhlí Ledvice, Doly Bílína

Zobrazit všechny reference