Most přes Berounku - silnice II/231 Plaská-Na Roudné-Chrástecká, Plzeň

Informace o projektu

SO 204 Most přes Berounku

Hlavním důvodem výstavby nového přemostění byl dlouhodobě nevyhovující stavebnětechnický stav stávajícího mostu a jeho šířkové uspořádání. Z těchto důvodů byl most pro silniční dopravu uzavřen. Nový most je nyní čtvrtým přemostěním řeky Berounky v cca 80m dlouhém úseku řeky.

Nosná konstrukce je spojitá plnostěnná trámová ocelobetonová spřažená o dvou polích. Rozpětí nosné konstrukce je 62,5 m + 65,0 m = 127,5 m a celková délka ocelové části nosné konstrukce je 128,6 m. 

Kontakt

Máte-li dotaz, týkající se této stavby, obraťte se na našeho zástupce:

Ing. Petr Popsimov

ředitel divize Dopravní stavby

Napsat zprávu Zobrazit kompletní kontaktní údaje
Ing. Petr Popsimov

Další reference

Rekonstrukce dopravního mostu Z2 - úpravna uhlí Ledvice, Doly Bílína

Předmětem stavby je rekonstrukce stávající ocelové konstrukce a opláštění uzavřeného dopravního mostu pro 2 pásové dopravníky, kterými se zaváží objekt hlubinného zásobníku uhlím z objektu rozdělovací stanice, která je zásobována dálkovou pásovou dopravou ze šachty. Most se skládá ze 7 mostních...

Zobrazit detail reference
Rekonstrukce dopravního mostu Z2 - úpravna uhlí Ledvice, Doly Bílína

Rekonstrukce ocelového mostu přes Ohři, Budyně

V rámci rekonstrukce silnice II/246 Budyně–Koštice byla odstraněna původní ocelová konstrukce z nýtovaných nosníků s vloženým polem, pilíře byly zesíleny mikropilotami a byla namontována nová spřažená ocelobetonová konstrukce o třech polích o celkové délce 76 m. Spřahující deska byla vybudována...

Zobrazit detail reference
Rekonstrukce ocelového mostu přes Ohři, Budyně

Zobrazit všechny reference