Metro IV. C 2 Ládví-Letňany, Praha

Informace o projektu

Stavba „Stanice metra Střížkov“ se skládá zejména z objektů čtyř hlavních dilatačních dílů, včetně přilehlého rozsáhlého podchodu pod ulicí Vysočanskou, jejich železobetonových konstrukcí včetně izolací, vnitřních HSV + PSV, podhledů, osvětlení a architektonického řešení stanice, obnovy ulice Vysočanské a několika dalších menších objektů. Dilatační díly 1-4 o celkové délce 135 metrů se prováděly v otevřené jámě zajištěné záporovým pažením.     

Druhou stavbou, která byla zahájena v polovině září 2005, je akce „Metro Letňany“. Ta sestává z objektu 106 metrů dlouhého ŽB tubusu dvoukolejného tunelu, který tvoří přechodový úsek mezi dvěma raženými jednokolejnými tunely a vestibulem stanice Letňany. Jedná se převážně o trojlodní, do stanice se rozšiřující rámovou konstrukci rovněž budovanou v otevřené stavební jámě, jež je zajištěna také záporovým pažením.

Další reference

Prodloužení trasy metra V.A – Dejvická-Motol, Praha

Předmětem díla „našeho sdružení“ bylo zejména Zajištění stavební jámy a zemní práce sdruženého vzduchotechnického objektu na ulici Evropská včetně kompletní dodávky stavební části tohoto VZT objektu a přilehlého zařízení staveniště tzv. ZS E1. Dále pak dodávka prací HSV-PSV v traťových úsecích...

Zobrazit detail reference
Prodloužení trasy metra V.A – Dejvická-Motol, Praha

Městský okruh – spodní klenba tunelu Blanka, Praha

Městský okruh Praha – spodní klenba tunelu Blanka V prosinci roku 2010 jsme zahájili novou stavbu v rámci budovaného Městského okruhu v Praze. Konkrétně se jednalo o provedení definitivního ostění dna mostovky v severní tunelové troubě ražené části tunelu ŠPELC. Termín dokončení akce byl v...

Zobrazit detail reference
Městský okruh – spodní klenba tunelu Blanka, Praha

Zobrazit všechny reference