Estakáda na přeložce silnice I/7, Chomutov-Křimov

Informace o projektu

Silnice I/7, vedená od Prahy na státní hranici s Německem ve směru na Chemnitz, je důležitým dopravním spojením evropského významu. Návrh přeložky silnice I/7 a její technické vybavení bylo navrženo tak, aby byly eliminovány negativní vlivy na životní prostředí, krajinu.

Jedná se o dva třináctipolové segmentové mosty komorového průřezu o délce 681 m v ose, délka polí je od 35 do 59,4 m. Šířkové uspořádání odpovídá kategorii S11,5/70 se stoupacím a klesacím pruhem. Směrové vedení je zpočátku přímé a přechází do levotočivého oblouku o poloměru R = 375 m v ose mostu. Podélný sklon mostu začíná stoupáním 4,2 % a postupně přechází do 6 %. Maximální výška nad terénem je 27 m. Most je v osách OP1–P6 založen na velkoprůměrových pilotách Æ 1200 mm, a od P7–OP 14 je založení vzhledem ke skalnímu podloží plošné. Spodní stavba je v příčném řezu tvaru H.

Most je realizován technologií letmé montáže symetrických vahadel ze segmentů s kontaktními spárami lepenými epoxidovým tmelem. Podélné předpětí je kombinací předpětí kabely se soudržností a předpětí volnými kabely. Příčné předpětí je pouze v pilířových segmentech. 

 Videa

Další reference

Estakáda Ruzyně, Praha

Most je dominantním objektem západní části silničního okruhu kolem Prahy svou délkou 1,003 km i půdorysnou plochou 37 885 m2. Je částí současně budované stavby 517, která propojí silnici I/6 karlovarskou s rychlostní silnicí I/7 slánskou šestipruhovou rychlostní komunikací vnějšího okruhu. Most...

Zobrazit detail reference
Estakáda Ruzyně, Praha

Výstavba nového mostu, Čekanice

Stavba 0306 Mezno–Tábor jako součást výstavby dálnice D3 Praha – České Budějovice je členěna na šest samostatných staveb, z nichž pátá (stavba 0306-II-C most Čekanice v km 75,1 – 75,560) v délce úseku cca 0,5 km obsahuje předmětnou mostní stavbu s vyvolanými souvisejícími objekty. Navazuje na...

Zobrazit detail reference
Výstavba nového mostu, Čekanice

Zobrazit všechny reference