Dálnice D3, Veselí nad Lužnicí, Bošilec

Informace o projektu

Dálnice D3 je realizována pro automobilové spojení Prahy s Jižními Čechami s dalším pokračováním jižním směrem k výjezdu na Český Krumlov, odkud bude dále pokračovat na hranice s Rakouskem rychlostní silnice R3, která se má spojit s již prováděnou rakouskou rychlostní silnicí S10 směrem ke městu Linz.
V roce 2015 byla zahájena stavba dalšího úseku dálnice D3 v úseku Veselí nad Lužnicí – Bošilec, který navazuje na stávající již realizovaný úsek dálnice D3 v úseku Mezno – Tábor – Veselí nad Lužnicí. Na této stavbě realizovala naše společnost SMP CZ 3 mostní stavby. Projektantem stavby je společnost PUDIS a.s.

SO 210
V návaznosti na řešení silniční dopravy během stavebních prací probíhala výstavba mostů ve dvou fázích. Jedná se o 2 trvalé masivní jednopolové dálniční mosty se samostatnou konstrukcí pro každý jízdní pás dálnice s nosnou konstrukcí z předpjatých tyčových nosníků T se spřahující deskou s délkou nosné konstrukce 25,3 m. Opěry jsou masivními tížné, hlubině založené na velkoprůměrových pilotách.

SO 223
Tento most převádí silnici II/147 přes dálnici D3, polní cestu a přeložku melioračního kanálu. Je řešen jednotrámovou monolitickou podélně předpjatou konstrukcí o 4 polích rozpětí 22,0+32,7+24,0+17,0 m s horní mostovkou, s vnitřními sloupovými podpěrami a masivními opěry, které jsou hlubině založené. Nadjezd překlenuje dálnici pomocí 4 polí.

Kontakt

Máte-li dotaz, týkající se této stavby, obraťte se na našeho zástupce:

Ing. Petr Popsimov

ředitel divize Dopravní stavby

Napsat zprávu Zobrazit kompletní kontaktní údaje
Ing. Petr Popsimov

Další reference

Rekonstrukce lávky, Chodov

Rekonstrukce lávky spočívala v kompletním odstranění původní konstrukce včetně založení. Byla provedena nová konstrukce úložných prahů s křídly založenými na polštáři z hubeného betonu. Prahy jsou opatřeny závěrnou zídkou, nosná konstrukce byla na tyto prahy osazena přes ocelová ložiska, která se...

Zobrazit detail reference
Rekonstrukce lávky, Chodov

Rekonstrukce ocelového mostu přes Ohři, Budyně

V rámci rekonstrukce silnice II/246 Budyně–Koštice byla odstraněna původní ocelová konstrukce z nýtovaných nosníků s vloženým polem, pilíře byly zesíleny mikropilotami a byla namontována nová spřažená ocelobetonová konstrukce o třech polích o celkové délce 76 m. Spřahující deska byla vybudována...

Zobrazit detail reference
Rekonstrukce ocelového mostu přes Ohři, Budyně

Zobrazit všechny reference