Dálnice D3, Veselí nad Lužnicí, Bošilec

Informace o projektu

Dálnice D3 je realizována pro automobilové spojení Prahy s Jižními Čechami s dalším pokračováním jižním směrem k výjezdu na Český Krumlov, odkud bude dále pokračovat na hranice s Rakouskem rychlostní silnice R3, která se má spojit s již prováděnou rakouskou rychlostní silnicí S10 směrem ke městu Linz.
V roce 2015 byla zahájena stavba dalšího úseku dálnice D3 v úseku Veselí nad Lužnicí – Bošilec, který navazuje na stávající již realizovaný úsek dálnice D3 v úseku Mezno – Tábor – Veselí nad Lužnicí. Na této stavbě realizovala naše společnost SMP CZ 3 mostní stavby. Projektantem stavby je společnost PUDIS a.s.

SO 210
V návaznosti na řešení silniční dopravy během stavebních prací probíhala výstavba mostů ve dvou fázích. Jedná se o 2 trvalé masivní jednopolové dálniční mosty se samostatnou konstrukcí pro každý jízdní pás dálnice s nosnou konstrukcí z předpjatých tyčových nosníků T se spřahující deskou s délkou nosné konstrukce 25,3 m. Opěry jsou masivními tížné, hlubině založené na velkoprůměrových pilotách.

SO 223
Tento most převádí silnici II/147 přes dálnici D3, polní cestu a přeložku melioračního kanálu. Je řešen jednotrámovou monolitickou podélně předpjatou konstrukcí o 4 polích rozpětí 22,0+32,7+24,0+17,0 m s horní mostovkou, s vnitřními sloupovými podpěrami a masivními opěry, které jsou hlubině založené. Nadjezd překlenuje dálnici pomocí 4 polí.

Kontakt

Máte-li dotaz, týkající se této stavby, obraťte se na našeho zástupce:

Ing. Petr Popsimov

ředitel divize Dopravní stavby

Napsat zprávu Zobrazit kompletní kontaktní údaje
Ing. Petr Popsimov

Další reference

Most přes údolí Hačky, Chomutov

Přeložka silnice I/7 Chomutov-Křimov-Hora sv. Šebestiána je důležitou spojkou silniční sítě směrem k hraničnímu přechodu do SRN. Vnitrostátně umožní propojení Severočeského kraje s hranicí SRN a mezistátně vyřeší a urychlí především těžkou nákladní dopravu. Letmo betonovaný most přes údolí...

Zobrazit detail reference
Most přes údolí Hačky, Chomutov

Rekonstrukce mostu v km 38,816 trati Lovosice – Česká Lípa

Cílem stavby bylo zvýšení rychlosti na trati Lovosice – Žalhostice a odstranění špatného stavebně technického stavu mostu přes Labe, rekonstrukce dalších 9 mostních objektů, úprav nástupišť a rekonstrukce železničního svršku. Rekonstrukce mostu přes Labe spočívala v odstranění stávající ocelové...

Zobrazit detail reference
Rekonstrukce mostu v km 38,816  trati Lovosice – Česká Lípa

Zobrazit všechny reference