Bezbarierové zpřístupnění stanice metra Anděl, Praha

Informace o projektu

Stavba bezbariérově zpřístupňuje z povrchu nároží ulic Nádražní a Bozděchova pomocí kaskády osobních výtahů nástupiště stanice metra Anděl. Stanice je napojena na stávající technickou infrastrukturu metra, která byla dle potřeby nového přístupu do stanice rozšířena a zmodernizována. Celková hloubka jámy je cca 30 m pod povrchem. Ražba probíhala Novou rakouskou tunelovací metodou, primárním ostěním ze stříkaného betonu a jehlováním nadloží. Jednalo se o choulostivou ražbu v blízkosti provozovaného metra, za složitých geologických podmínek pod vysokou zástavbou na povrchu.

Hlavní město Praha udělilo v červnu 2016 společnosti SMP CZ cenu za realizaci bezbariérového zpřístupnění stanice metra Anděl, díky kterému se výrazně zjednoduší doprava tělesně hendikepovaných na tak zásadním dopravním uzlu městské hromadné dopravy. Ocenění bylo získáno především za vypořádání se s náročnými geologickými podmínkami. Stavba byla realizována ve sdružení SMP CZ (vedoucí sdružení) a RVES, Anděl společníci, Eurogas (nástupce RVES). Investorem byl Dopravní podnik hlavního města Prahy.

Kontakt

Máte-li dotaz, týkající se této stavby, obraťte se na našeho zástupce:

Ing. Petr Popsimov

ředitel divize Dopravní stavby

Napsat zprávu Zobrazit kompletní kontaktní údaje
Ing. Petr Popsimov

Další reference

Přeložka silnice 1/27, 1. stavba Tyršův Sad – Sukova, SO 202 – Most přes Radbuzu

Účelem mostu je převedení silnice I/27 v úseku Tyršův Sad – Sukova ulice mostním objektem přes údolí řeky Radbuzy. Trasa kříží polní cesty, vodovod a VTL plynovod. Podle doporučení geologa je část mostu založena hlubinným způsobem a část plošně. Nosná konstrukce je spojitý nosník konstantní...

Zobrazit detail reference
Přeložka silnice 1/27, 1. stavba Tyršův Sad – Sukova, SO 202 – Most přes Radbuzu

Rekonstrukce mostu ev. č. 22716-1, Klůček

Rekonstrukce mostu přes Klůčeský potok na silnici III. třidy, která spojuje místní část Klůček s obcí Liběšice. Stávající mostní objekt byl kompletně odstraněn, kromě podzemních částí opěr, které byly využity pro uložení nových úložných prahů. Nová nosná konstrukce je tvořena železobetonovými...

Zobrazit detail reference
Rekonstrukce mostu ev. č. 22716-1, Klůček

Zobrazit všechny reference